۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار روز
  • شناسه : 944
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
  • 538 بازدید
  • ارسال توسط :
سامانه پیام کوتاه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در بوشهر راه اندازی شد

سامانه پیام کوتاه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در بوشهر راه اندازی شد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: شهروندانی که به دلایل مختلف قادر به برقراری تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی نیستند می توانند با ارسال پیامک به شماره ۱۱۰۷۷ موضوع را با پلیس در میان بگذارند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “نیما مقاتلی” بیان داشت: با توجه به فراوانی، تنوع و گسترش […]

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: شهروندانی که به دلایل مختلف قادر به برقراری تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی نیستند می توانند با ارسال پیامک به شماره ۱۱۰۷۷ موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “نیما مقاتلی” بیان داشت: با توجه به فراوانی، تنوع و گسترش ماموریت های فرماندهی انتظامی در سراسر کشور، سامانه پیام کوتاه ۱۱۰در ایام ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و در راستای افزایش خدمت رسانی به مردم و توسعه و هوشمندسازی فوریت های پلیسی، رونمایی و راه اندازی شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: برخی از هم وطنان به دلیل شرایط خاص قادر به برقراری تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ نمی باشند که الحمدالله با رونمایی از سامانه پیام کوتاه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ این امکان فراهم شده که این افراد با پلیس در ارتباط باشند. معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان بوشهر افزود:هدف از راه اندازی سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ و ارتباط از طریق پیام کوتاه با مرکز فوریت های پلیسی،خدمات رسانی پلیس به همه افراد جامعه از افراد سخت گویش، ناشنوا و عموم افرادی که به دلایل مختلفی به برقراری ارتباط کلامی با پلیس نیستند.

سرهنگ مقاتلی در تشریح قابلیت های سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ گفت: تعریف شماره مختص هر استان برای دریافت و ارسال پیام کوتاه شامل پیش شماره ۱۱۰ و کد استان می باشد که به عنوان مثال استان بوشهر ۱۱۰۷۷، دریافت پیامک در حوزه های عملیاتی و … از دیگر قابلیت های این سامانه می باشد.

بنک خبر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*