۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » متفرقه
  • شناسه : 1300
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۴۱
  • 624 بازدید
  • ارسال توسط :
گزارشی از عملکرد موسسه فرهنگی ، هنری ، آموزشی  مهرپویان شهر بنک

گزارشی از عملکرد موسسه فرهنگی ، هنری ، آموزشی مهرپویان شهر بنک

خدیجه زارع‌نیا مدیر موسسه مهر پویان بنک در گفت و گو با بنک نیوز گفت:مؤسسه فرهنگی، هنری، آموزشی و علمی مهرپویان فعالیت رسمی خود را از سال۱۳۹۶ در شش رشته آغاز کرد و اکنون آموزش ۶۲ رشته و مهارت در پنج مرکز آموزشی را ارائه می‌دهد. مؤسسه فرهنگی و هنری مهرپویان شادی‌آفرین بنک شاملِ پنج […]


خدیجه زارع‌نیا مدیر موسسه مهر پویان بنک در گفت و گو با بنک نیوز گفت:
مؤسسه فرهنگی، هنری، آموزشی و علمی مهرپویان فعالیت رسمی خود را از سال۱۳۹۶ در شش رشته آغاز کرد و اکنون آموزش ۶۲ رشته و مهارت در پنج مرکز آموزشی را ارائه می‌دهد. مؤسسه فرهنگی و هنری مهرپویان شادی‌آفرین بنک شاملِ پنج مرکز آموزشی کارگاه خیاطی، آموزشگاه علمی آزاد اندیشه نو، پیش‌دبستانی مهرپویان و آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای “گیسو”، با ارائه خدمات در رشته‌های آرایشگری، حصیربافی، نقاشی، چرتکه، فن بیان، خطاطی،طراحی،گلابتون دوزی، عکاسی،کلاسهای تقویتی ، مهارت‌های زندگی، کلاس‌های کودک خلاق و مواردی دیگر است.
یکی از فعالیت‌های مفید و ثمربخش این مؤسسه توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار است که با شرکت در دوره‌های آموزشی مؤسسه توانسته‌اند در همین مؤسسه یا جاهای دیگر به مربی‌گری و کارهای دیگر بپردازند. علاقه‌مندان پرشماری در دوره‌های مختلف به مهارت‌آموزی مشغولند و امیدواریم با خلاقیت و بهره‌گیری از مربیان باتجربه در مراکز آموزشی مهرپویان موجب رشد و شکوفایی هر چه بیشتر فعالیت‌های خود در تمام زمینه‌های آموزش‌های فنی و مهارتی باشیم.
از کارآموزان و کارجویان علاقمند به فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای دعوت می‌کنم که با شرکت در دوره‌های آموزشی آموزشگاه آرایشگری “گیسو” مهارت‌های لازم را کسب کنند.
فراگیری آموزش خصوصا آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زیرساخت اصلی کارآفرینی و اشتغال پایدار و تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص است و این مؤسسه آماده انعقاد قرارداد با نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف در جهت توانمندسازی جامعه است. در پایان از زحمات و تلاش‌های مدیر محترم رسانه خبری بنک‌نیوز که در راستای رسالت خبری خود نسبت به پوشش رویدادها و وقایع مختلف به‌ویژه در حوزه آموزشی اهتمام جدی دارند تشکر و قدردانی می‌کنم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*